Helt slut...

Ja, det är precis vad jag är det! Somnade ca 4 inatt och två timmar senar, efter att mamma försökt väcka mig FEM ggr haha, så var det dags att jobba. Kl 8.00 började inventeringen på Mairo dvs att man måste räkna ALLA varorna i hela butiken. Jag fick ansvar för barnavdelningen och herregud, där finns det mest små grejjer i hela affären! efter 6 timmar hade jag precis kommit halvvägs! Kl 20.00 var vi klara och då hade jag alltså jobbat i 12 timmar! Sista halvtimmen var sjukt kämpig, siffrorna snurrade i huvudet och jag skrev fel i listorna och sånt så fick båda räkna och skriva om..
Men jag tog mig igenom det oc jag tyckte faktiskt att det var ganksa kul! Konstigt nog :P

Sanne och jag snackade nyårslöften igår så jag tänkte följa hennes exempel och skriva dem här:

Jag ska ha godisförbud from skolstarten till påsklovet, sen igen tom studenten! Piece a cake...
Jag ska träna oftare och regelbundet minst 2-3ggr i veckan!
Jag ska banne mig bli kär också och sluta vara så kräsen när det gäller killar!

Där har ni dem :)

Nej, nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på Into the wild, en fågel viskade i mitt öra att den tydligen  skulla vara väligt bra haha ;D



Gonna let the light shine on me, no more hiding who I wanna be..

Kommentarer
Postat av: Sanne

ja, det får vi göra;) låter kul med inventering du! haha. Blir t.o.m avvis när jag läser att du fick va med på det!;O

2009-01-02 @ 23:00:12
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0