Fest och efterblivna vuxna

Tjiina!

Tillslut fick jag igenom mitt färslag om fest denna helgen, så det var försfest hos mig på g, resten av familjen fick hålla sig på övervåningen! 11 tjejer ramlade in och jag hade iaf jätte kul :)
Vid 12 snåret bar det av mot natti (alla vägar leder till natti) haha! Vi behövde inte stå kö och det var knappt något folk alls när vi kom, verkligen dött.. Men det började arta sig och det kom fler och fler fast det var vekligen inte alls många om man jämnför med andra  nattikvällar. Tyckte mest det var BTHare där.

Träffade på 2 helt efterblivna 50+ gubbar som var duktigt obehagliga. Kastar öl, skriker, sätter sig på oss, ljuger att vi gjort en massa saker mot dem som INTE var sant, ja det var verkligen helt kaos. Det slutar med att jag får springa och hämta vakten och blablabla. Båda slängs ut med huvudet före. Har nog aldrig kännt mig så kränkt tror jag, tappade verkligen respekt för vuxna människor. Man kan fan inte bära sig åt så! Neh fy fan! Ska inte gå in mer på det för jag pallar verkligen inte :( Det var länge sen jag var så jävla förbannad!
Ville bara tacka mina underbara vänner Anna och Sanne för att de försvarade mig och sig själva, det betydde verkligen <3

Kvällen var iaf lyckad, förutom den incidenten..

Neh nu är det käk på gång här hemma, take care och väx upp till förståndiga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0