Vårkänslor

Tjena mittbena!

Var hos frissan igår och jisses så här blond har jag aldrig varit! tar nog ett tag att vänja sig men det blev fina nyanser och vännerna mina tyckte att det var sommarfräscht så jag får lita på dem haha ;)
Lämnade cykeln i garaget imorse och promenixade i solskenet med mp3n på hög volym, såg till och med lite gula blommor i en trädgård. Det ni! Det bara spritter av en massa känslor i kroppen just nu and it feel's goooood! :D

Imorgon blir det Växjö med min bejb Lisa och kanske Sara och Sanna. Perfekt att lönen plus studiebidraget precis kommit in på kontot! Shoppashoppashoppa.... :D
Sen blir det utgång på kvällen naaajs!

Welcome the sunlight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0