Projektarbete all day looong

Hej alla glada!

Gårdagens inlägg var lite skumt, har varit arg och nere ett tag utan att veta vrf och låtexten i inlägget har nog egentligen inget med det att göra, så intresseklubben kan flitigt anteckna att jag inte vill att någon speciell person ska få ett helvete ;)

De första dagarna på lovet har varit rejält slappa och jag har inte pallat göra nånting så jag ber om ursäkt för mitt konstiga beteende som vissa har fått känna på haha :P Men NU är mitt humör på topp igen så se upp i backarna!
Min onsdag kommer att bestå av projektarbetet, måste jobba igen det jag inte gjorde måndag tisdag plus det jag ska göra idag blablabla... osv. Till helgen hoppas jag f*n i mig på utgång för nu är jag på G igen!

Laaater!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyyst med dig! var det där skadeglädje eller?;D det projektarbetet kan ta sig nånstans asså!

2009-02-18 @ 15:39:22
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0