14 februari

Ännu ett år har gått sen förra alla<3sdag och jag tycker lika illa om denna dagen nu som förra året ;P Fast ikväll ska jag "fira" den med världens bästa Lisa så det kommer nog bli en super dag iaf!

Den här veckan har gått i 110 som alla andra, det skrämmer mig lite att jag verkligen får tänka efter vad jag har gjort i veckan, fel på minnet eller bara oengagerad? Veckans höjdpunkt var nog att jag (hör o häpna) skrev in mig på körskolan, det var fan i mig på tiden alltså haha :P Ett steg närmare nu!

Inget festande för mig igår, skulle hängt med egetnligen, men något tog emot haha så det blev inget. Förstår idag vrf jag inte ville, det hade tydligen inte varit så lyckat igår förtjejerna så ja.. det är jag som är psycic medium ;D stavning?

Neh nu ska jag hoppa i duschen, sen ner till staun och fixa lite stuff.

Fuck alla hjärtansdag! /Sanna



Promenixade hem i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0