Min Lussekrans och jag <3

Jag är helt såld på Rihannas album "Rated R", tycker nästan om varenda låt! Hon har verkligen lyckats med denna skivan :) Den går på spotify i ett, i ett... Bäst hittills är: Te Amo, Stupid inlove och Fire Bomb.

Idag har jag haft en slappdag som heter duga, det gäller ju att ladda upp inför alla Luciaframträdanden haha ;D För det är MÅNGA besök på listan nu, håller på nästan varje dag fram till den 18 december! Men jag klagar inte, det är hur roligt som helst. Särskilt nu när man blivit lite varm i kläderna och nervositeten släppt, då är det  bara att gå in och ha kul (y) Idag var vi och lussade på ett fullsatt Café och Matsal för rödakorsets pensionärsförening.
Efteråt fick vi mycket beröm och varsin låda After Eight :D Mumma! Första presenten vi fått, eller nej vi fick en tomflaska som det stod "Tjärö" på igår också hahahha tack.. Så nu har jag börjat bygga upp min lilla hög här hemma, får se hur lång tid det går innan jag dyker ner i chokladasken :O

Nu ska jag dyka ner under täcket, imorgon väntar mer Lucia, denna gången på Guö Värdshus! Missar Idol denna fredagen med, men som tur väl är har världen uppfunnit inspelningsbar digitalbox (y) För att citera en smålullig Johanna i fredags "Det kan HEELT seriöst vara den bästa saken som någonsin uppfunnits!! Nä men allvarligt!"
Natt Puss :*


Min Lusskrans och jag. Den här har jag fått order om att behandla som min bebis och hålla vid liv i TRE veckor! Höll på att ta död på den första natten.. Den stackarn :( Nu har jag bäddat in den fint i alla fall och ska vårda den med mitt liv haha!

Kommentarer
Postat av: Jannike

haha, vad söt du är :)



visste väl att ni skulle till café & matsal :) jag och några vänner skulle fika där så stod det abonnerat eller nåt, och då fattade jag att ni skulle dit, hihi.



ska du sjunga solo förresten? :)

2009-12-05 @ 03:53:07
URL: http://jannikeahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0