sextonde-december-tvåtusennio

Halloj!
Idag har jag återupprättat lite utav mitt socialliv som de senaste veckorna varit lite frånvarande på vännerfronten, förutom mina Lussebrudar såklart!
Sanne kom och hämtade mig klockan två och vi körde till Anna i Karlshamn för att ta en fika på stan :) Stackars Annas kisekatt håller på att dö för han är gammal, så fort han reste sig upp efter att ha legat ramlade han ihop och bara lunkade runt. Simba var jätte fin innan, nu hade han blivit alldeles utmärglad stackaren :/
Vi åkte in till stan och fikade på Briggen(?), jag kan inte med Karlshamn, följde bara efter Anna haha! det var jätte mysigt i alla fall och vi satt och snackade ifatt om allt som hänt och vad vi hade för oss nu!  När Sanne och jag sen begav oss hemåt var det världens snöoväder, fick köra i 60 på E22an! Ganska läskigt var det, särskilt när Jeeparna tror de är stridsvagnar och MÅSTE köra om trots att de inte kan ta sig in någon stans så de sedan tvingar alla bakom att tvärnita så att den kan ta sig in i ledet igen! Varför liksom? :O

Sen var det dags att Lussa, idag på restaurangen Ekmans och "hörselfrämjande" något.. Tycktes kanske konstigt att vi skulle lussa för de som inte kunde höra oss. Men tur vissa kan nu tändas i teckenspråk ;D
efter Lussandet bytte vi om och drog oss bort till sporthallen och MaxiCup. Där såg man endel känningar spela fotboll och det var väl skoj de första 4 matcherna. Men sen började jag bli uttråkad och mådde lite halvdåligt, att äta en bit kladdkaka och en korv med bröd på en hel dag är nog inte så bra.. Så jag åkte hem och fick pappas hemlagade fiskgratäng!! Mums :9

Imorgon ska jag och Sanne dra till Karlskrona för att fixa de sista julklapparna och kläder till Juldagen + Nyår! Hoppas verkligen jag hittar något snyggt! Har varit lite dåligt med kläder på sistone tycker jag, hittar aldrig något jag vill ha. Men men!
Nu väntar Glee sen sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0