Juldagen

Julafton är över för detta året, och trots omständigheterna hade jag en riktigt bra en. Det blev Jul i år igen, det blir helt enkelt vad man gör det till!
Jag har fått helt underbara julklappar! Tack vara Lucian har jag fått ungefär 20 fler än jag brukar få haha. Av min moster och hennes man fick jag en julklapp jag blev rörd av, brukar aldrig bli sån när jag får något men jag började seriöst lipa när jag såg var det var. Jag har länge velat göra en scrapbook av mina student och balbilder, men det har liksom inte blivit av. Men så öppnade jag en paket som kändes som en bok, när jag rivit av allt pappret fick jag en chock, jag kollade på mig själv på framsidan haha! Det var inte nån klister bok utan en riktig inbunden med tryckta sidor som en riktig bok. Med alla fina bilder från student och Bal, heelt underbar var den. En utav de finaste presenterna jag någonsin fått :)


Idag är det juldagen och snart dags för sen frukost här hemma. Efter det får jag väl kasta mig i duschen. Sen nån gång under dagen ramlar Filip in och då ska vi byta julklappar och jaga efter förfest till ikväll, vilket har varit med komplicerat än vanligt i år.. Men det löser sig förhoppningsvis! :)
Nu är det frulle dags!! God Jul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0