Tooorsk!

Och så kom dagen pappa väntat på sen jag köpte mina inlines, gjorde min första ritkiga vurpa idag.
Jojje och jag bestämde oss för rundan som går ut mot hamnen och vi hann bara komma ett par hundra meter innan första backen kom ( samma backe jag hade stora problem med sist jag åkte). Jag drog iväg från Jojje, med tappra försök att bromsa farten. Lyckades inte så bra så Jojje ropade: "Äh bara åk du!" Så det var det jag gjorde.. Efter några meter till i 110 km/h började inlinesen vingla och ha sig, jag förstod att jag skulle ramla närsom, så jag bestämde mig för att slänga mig i diket. Smart drag tyckte jag tills jag landade på den "mjuka och sköna" asfalts lösgrusen som låg där, gömd under buskarna. Slog ett par kullerbyttor och stannade tillslut! Jojje susar förbi i full kareta även hon, men något stabilare. Vår konversation löd såhär:

Jojje: Gick det bra?
Jag: HAHAHAHAHAHA jaaa, fan med att jag alltid lyckas!!
Jojje: Okey bra! Vänta jag kommer snart måste bara kunna stanna och vända först!!

Efter endel skratt kunde både Jojje och jag konstatera att inga ben var brutna och kläderna var hela. Men jag lyckades skrapa upp vänster axel, rumpa/lår och lite småsår på vänster arm och hand. Jag är dock imponerad över att jag lyckats undvika att landa på mobilen och huvudet haha!
Envis som jag är så sket jag i skrapsåren som ändå inte börjat göra ont än, så vi åkte vidare och fullbordade rundan. Bilder kommer när jojje har skickat, har tyvärr inga från själva torsktillfället men ett par som är tagna efter.

Ja det var en händelse att minnas, allt kan tydligen hända när jag och Jojje är på G haha ;P (y) Nu haltar jag runt här hemma, kan varken gå eller sitta ritkigt. Fick höra ett: "vad var det jag sa" från Pappsen när jag kom hem, men det är ju sånt man får ta..

Have a great night, nu ska jag trösta mig med morötter, dipp och coyote ugly! :*

Syns inte så bra, men här har ni en ond axel, skadan på rumpa/lår sparar jag till de närmsta ;P



Kommentarer
Postat av: Kasper

Du får skaffa ett sånt här till dina inlines ;) http://www.batnytt.se/DynamixPublic/GetFile.ashx?Object=489209

2009-08-03 @ 21:40:46
URL: http://www.kajan.nu
Postat av: jojje

bilderna kommer ;) har inte lagt in dem på datorn än. läker såren bra ? :)

2009-08-05 @ 12:52:54
Postat av: Sanna

Haha det är bra det ;D Mja då det tkr jag fast det är inte allt för bekvämt kan jag säga ;P

2009-08-05 @ 13:00:44
URL: http://sannapolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0