Subway och försäkringar

Tjatja!
Idag fick jag ÄNTLIGEN iväg de sista tackkorten från studenten! Puh, en sten släppte i bröstet när jag posatade dem.. neeh skämt o sido men det var iaf en lättnad! Hoppas alla hamnar där de ska nu bara..

Fanny frågade om jag skulle hänga med till Karlskrona för att strosa runt lite på sailet. Det där med Sailet är inte alls min grej alltså, lätt den drygaste marknaden/festivalen jag vet! Meeen så tänkte jag att förljer jag med så kan man ju äta någonstans sen är det ju alltid roligare att hitta på något med vänner än att bara sitta hemma och dega!
Det blev subway i alla fall, det var sjukt gott! Och jag hade mer koll på beställnings rutinen denna gången än sist haha ;) Sen kom regnet, inte så lite heller! Det var som himlen öppnade sig och släppte allt vatten och hagel den hade! Var det värsta jag sett sen jag och Frida var på Diggilo :O

Kollade mina hälsoförsäkringspapper inför resan sen när jag kom hem, och tur var väl det! Självklart hade mitt försäkringskort gått ut, så imorgon är det jag som skyndar ner till stan och fixar ett nytt! Hoppas jag hinner få det, det är ju bara en vecka tills vi åker :S Ska man åka iväg och riskera att få svininfluensan så är det ju en fördel att slippa betala för skiten om man får den. Vad är oddsen, jag vet.. Men ändå!

Igårkväll började jag kolla på andra säsongen av " Paris Hilton My new bff" på mtv. Alltså jag vet vad ni tänker nu, men det programmet är så stört och meningslöst att det blir underhållande haha it's true (a)

Dagens spotifybästa: Miss Li - I´m sorry, He´s mine


TTYN bitches :*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0