Spruta och "bajsat ner sig byxor"

Hooola!
Idag var jag faktiskt uppe redan kl 9, hade fått order om att kolla så lillbrorsan kommit upp, inför första skoldagen på Knuth Hahn! Är det lilla skiten så stor nu att han går på gymnasiet? Helt galet.. Vad gammal jag känner mig. Anyway, det fanns inte ens någon lillebror här hemma att väcka!? Det är ett mysterium varför päronen bad mig väcka honom runt 9 tiden, när han redan hade gett sig iväg för länge sen! Hmm...

Begav mig senare på förmiddagen till läkarstationen för att ta en vaccinationsspruta mot Hepatit A. Träffade en skön sköterska, när hon gav mig sprutan började hon snacka med mig om fester, resor, kärlek, ungdommen.. you name it, she said it! Ritkigt rolig och hon glömde bort tiden där ett tag så hon fick lite snällt köra ut mig från provtagningsrummet.

Efter det kom Malin och Sanne och plockade upp mig, för att köra till Växjö! Meningen med denna utflykt var ju att köpa saker till resan, men sanningen är att jag knappt hittade något alls! Det blev ett par skor, som jag egentligen inte behövde, men de var fiina så kunde inte låta bli (a). Sen löste jag det ständiga "vad ska jag ha på mig när jag åker" problemet. Hittade ett par supersköna harem byxor, eller som jag hellre kallar dem: "ser ut som man bajsat ner sig byxor" haha.. Har länge varit strängt emot denna typen av byxa, men när jag provade dem så kunde jag inte låta bli! Jätte sköna att ha på sig när man reser, sen behöver jag inte svettas ihjäl när vi landar på Kos heller. 4 av 5 toasters (y)

Vi åt på en grekisk resturang också, Akropolis. Oh vad gott det var, tog en souvlaki (grekiskt grillspett) med friterad råpotatis. Det var så jag utbrast en Rickard: "Dee är gott döö!!" :D

Dagens spotifybästa (tjejen från Flo Rida's Right Round) : Ke$ha - Tik Tok
Nattnatt!



Kommentarer
Postat av: Kasper

Haha, där kom den. En äkta "Se&Hör"-rubrik ;)

2009-08-20 @ 11:12:33
URL: http://www.kajan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0