My life would be easy

Var uppe med tuppen imorse för att åka på polisförhör hoho! Var väl förhoppningsvis första och sista gången jag behövde vara där. Lugna puckar, jag har inte gjort något haha.. ;P Jag undrade dock när vi satt där i förhörsrummet (som egentligen var ett helt vanligt, vitt och tråkigt kontor) vart det mörka rummet med en lampa i mitten var och vart fanns det omatalade "spegel fönstret" där man kan se in men inte ut? Allt för mycket kriminalserier kanske haha? Faktum är att polisstaionen från insidan såg ut som vilken företagslokal som helst. Nu kan jag i alla fall checka av polisförhör på min "Att göra innan jag dör" lista hahaha (y)

Dagens spotifyskönaste går till: Black eyed peas - Alive

Annars har jag umgåtts med Filip a.k.a Koalan idag och det får väl avsluta detta inlägget. Sov gött!

Filip?


Koalan?




Kommentarer
Postat av: Sanne

haha sött:) men vadå polisförhör?:O detta får du berätta imorrn.. tack förresten!

2009-08-18 @ 11:47:46
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0