Ett år sedan

Idag är det den 16 augusti och ett helt år sedan jag kom hem från Magaluf, tiden går snabbare än man inser och det skrämmer mig om jag ska vara ärlig! Snart sitter jag där på hemmet och tycker synd om mig själv.. Därför är det väldigt viktigt att leva i nuet så det ska jag göra från och med.. nu! ;D

Igår blev det en slappisdag fast jag hann med att träffa två personer jag tycker mycket om, så det blev en bra dag, trots att den såg lite seg ut där ett tag. Jag har varit så himla seg hela denna veckan, vet inte vart den har tagit vägen? :O Som sagt tidigare, tiden går snabbare än man inser!

Vaknade riktigt utvilad idag, kollade klockan och fick en chock. Halv två!?! Shit jag har bara varit ledig i en vecka och har redan vänt helt på dygnsrytmen (y) Jag hoppade ur sängen och såg att det var soligt oh 24 grader ute, så det var bara att kasta sig ut på altanen i några timmar! Min nya vän "Hawaian tropic" fick följa med :*
Nu ikväll har jag varit ute och gått en lång runda på Mamma och grannen. Så nu har jag varit duktig  och motionerat 1 timme ungefär.

Pratade nyss med min bartenderbabe Anna, saknar som bara den! Och idag är det bara 5 dagar kvar tills vi ska åka ner till Kos och hälsar på brudarna!

Nej nu kurrar det i magen coh duschen kallar! See ya later

Dagens spotifybästa: David Cook - Heroes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0