Catch me if you can

Nu är det färdigjobbat för denna sommaren, 7 veckor hag jag slitit nu och jag känner mig helt lycklig och upprymd inför framtiden nu! Jag har trivts som fisken i vatten på Mairo i sommar och har haft många roliga stunder. Och ingen ska få komma och säga att jag inte har slitit, för att jobba i affär är fakiskt krävande och de som inte håller med har antgligen aldrig provat på arbetet själva! Time for som fuuun :D

Jag började mig ledighet med att slänga mig på altanen en stund för att suga till solljus, för att bli brun. Måste fixa lite bränna innan Grekland, så man har en bra bas. Efter ca 30 minuters stek var det upp och iväg igen för att träffa Anna,Linn och Hanna. Köpte lite pastasallad och fika sen begav vi oss till Brunnsparken för lite picnic. Det blev en massa roligt snack och lite go kvällssol (y)

Måste bara klaga lite över min träningsvärk också! Har varit lite lat och "låtit" mamma köra mig till jobbet nu när hon haft semester, men nu är hon i Götet och jag har fått ta till cykeln igen. Har cyklat 8 olika streckor på 2 dagar och nu när jag sitter här börjar jag känna en dunkande känsla i mina ben. Det förvånar mig om jag kommer upp ur sängen smärtfritt imorgon alltså haha. Men jag är faktiskt ett fan av träningsvärk, har ja inte träningsvärk efter att ha kämpat då är jag inte nöjd! Nog om detta, intresseklubbens pennor glöder nu antar jag...

Imorgon blir det förhoppningsvis en massa solande, sen blir det en runda på Inlines med Jojje imorgon kväll, ska bli riktigt kul att träffa min brud för vi har inte setts på länge nu :) Hoppas vi överlever och inte åker in i varandra.. hehe

Nu blir det nog lite film kanske? NightNight sleep tight ;)




Time is tickin and baby we cant go back
my oh my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0