Min sista allra sista lovdag!

Fredag den 17 April och det är min sista riktigta lovdag i mitt liv för jag jobbar i helgen så de dagarna räknar jag inte som lov. Jag får en så hemsk känsla i magen när jag tänker på att det är min SISTA lovdag någonsin :O Om jag nu inte blir lärare i framtiden dvs, fast det har jag inte tänkt att bli. Shit jag kan inte släppa detta det känns sjukt! När jag tagit studenten är jag inte längre student utan arbetslös, palla vara arbetslös eller palla vara tvungen att jobba :( Ååh tur att jag kan skjuta upp de känslorna ett år i alla fall då jag kommer vara i USA! Men sen då? What to do and where to go? Kan någon ge mig en papperskasse att hyperventilera i???? :(

Jag har letat igenom alla gamla foton vi har här hemma idag för att sortera ut alternativ till mitt studentplakat, jisses säger jag bara vad mycket skit man hade för sig som fångats på bild hahaha. Mamma blev lite sur på mig för att jag letat efter bilder, det var inte min sak att ta tag i tyckte hon, men jag ville bara vara på den säkra sidan så de inte glömmer bort det!

Usch nu måste jag skriva svenskauppsats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0