Hard working girl

Hej!
Ikväll har jag jobbat, från 17-22. Det var inspirationskväll på Mairo med en massa andra affäreer som hade lite erbjudanen och grejer. Jag har gjort ca 300 goodie-bags på 1,5 timme och det var ganksa kaotiskt ett tag! Timmarna flög iväg för det var verkligen jobb non stop. Men det var kul :) Så nu har man tjänat in en extra slant, dubbelt på kvällen också och det är ju inte helt fel!

Imorgon drar jag till Göteborg och jag är fortfarande ganska deppig över att jag missar studentfesten, särskilt när mina goooda vänner hela tiden glömmer att jag inte ska med och börjar prata om huur kul det ska bli! Strö salt i såren bara haha :( Neeh men Göteborg ska bli nice, ska komma hem med 1000 kassar med ny in köpta kläder, så det så! :D

Kommer nog inte skriva någon mer gång innan måndag då jag kommit hem. Ska koppla bort hela internet och inte sitta vid datorn på... 4 dagar hade jag tänkt! Får väl se hur det blir med den saken ;P

Nu måste jag sova så jag orkar med sista skoldagen imorgon!
NattiNatti =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hoppas du får det kanon och hälsa alla ifrån mig!:) jag kommer sakna dig ikväll men jag ska tänka på dig :) <3

2009-04-09 @ 09:38:12
Postat av: Sanne

ingen data på fyra dagar? lilla damen, jag ser väl att du är inne på msn;)ha det så skoj nu & jag kmr me tänka på dig<3

2009-04-09 @ 13:45:47
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0