Cry baby!

Fridaynight
Har inte skrivit på ett tag, har inte orkat och kanske har jag inte haft något särskilt kul at skriva om heller. Hur som helst så har jag varit i Lund idag med några i klassen, det var humanistdagar på universitetet och ja, det var sjukt drygt men vi gick bara på två föreläsningar sen gick vi på stan :) Det var sjukt varmt, som högsommar nästan och vi satt en stund bland Lunds studenter och glassade i solen ;) Jag köpte ett par svarta pumps, för jag är rik igen! Wuhu!
Vistelsen i Lund var super trevlig och den bjöd på endel sjuka samtalsämnen, många (häx)skratt och en massa sool!

Jag hann knappt komma hem innan telefonen ringde och det visade sig att jag var tvungen att jobba denna helgen också.. Jag är inte en sån människa som säger nej till att hoppa in, även om jag verkligen hade planerat in en massa annat denna helgen. Så det blir inget Karlskrona med Tham imorgon, men jag missar i alla fall inte fotbollen och det var ju det viktigaste yumyum ;) Sen blir det fest till kvällen och visst det kommer svida att inte kunna sova ut på söndag, vilket jag verkligen skulle behöva egentligen :/ Men man måste fånga dagen och leva i nuet så jag tänker inte låta lite jobb hindra mig från att ha skitkul imorgonkväll! Dessutom så betyder detta att jag kommer vara ledig nästa helg och då är det ju en massa tjotafräs på gång säkert! Oh nu känns det lite bättre.

Fyll inte ditt liv med dagar
Fyll dina dagar med liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0