6 april

Hoppalång :)
Jag har världens träningsvärk vilket förvånar mig ganska mycket eftersom att jag inte tyckte core passet var alls jobbigt. Men tydligen så var det effektivt! Så det har blivit en del klagande idag, vilket mina kära vänner har fått lida för haha särskilt Sanne har jag beklagat mig hos, stackaren ;) Fast egentligen så gillar jag träningsvärk, då märks det i alla fall att man har kämpat, lr okey det finns en viss gräns som Kronberg så snällt påpekade idag! Men just nu är smärtan bara "skön" lr så haha..

Det var otäck mat i skolan idag, korvlåda, så jag, Sanne, Johanna och Malin begav oss till Via Venetto för att äta. Blev en kebabtallrik för min del men jag blev så deprimerad över att mina pengar bara flyger! Dumma teorikurser man måste gå på och måste käka innan som kostar skjortan, lr nej det gör det ju inte. Men i och med att jag åker till Göteborg på torsdag så skulle det vara kul att i alla fall ha över 3000 att shoppa för men den möjligheten försvann redan i lördags :/ Får väl låna av mamsen sålänge till nästa lön kommer?

Alltså jag har såå mkt jag måste göra i läxväg innan påsklovet! Redovisning om gatubarn, metod och material till det, svenska uppsats, början på ett psykologiarbete, inlämning i psykologin sen teorikursen på det! :( Kiiilll meeee! Och ja, jag vet att jag får skylla mig själv för att jag skjutit allt framför mig, men jag lider av skoltrötthet och det verkar vara en obotlig sjukdom!! STUDENTEN nu tack :)

Nej men varför sitter jag här när jag kan plugga? :O Gotta go!

Oh boy, too little too late hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0