Photoshop skills

Godkväll

Tänkte fira bloggens "premierdag" med 2 inlägg hahaha.. Nej men tänkte bar skriva lite annat som intresseklubben.com kunde anteckna.

Börjar få lite jul feeling nu, såg Surviving Christmas på TV innan och det var en såndär mysig julfilm, så som det ska vara. Mamma och jag kom fram till att det finns inget som slår amerikanska julfilmer!
Var föresten på personalfest med Mairo igår, min första personal fest faktsikt så det kändes så där härligt vuxet när man fick följa med på det. Det var julbord på Hobykulle och när jag tidigare sett den där rosa herrgården när man kört mot karlshamn så har jag bara tyckt det såg hemskt ut men ack så fel jag hade! Det var så mysigt och juligt där inne att jag bara sett liknande på film. Där fanns det julstämning som hette duga (endel spöken också haha). Fick julklapp också, en jätte fin grå oversize klänning från Ruth mfl.

Imorgon blir det julklappsrunda med Mamma, både Ronneby och Karlskrona, förhoppningsvis en runda på donken också :)

På tal om rubriken, jag har nog lite photoshop skills ändå, fixade en jul header till fröken Håkansson, blev nästan lite avis och ville ha den själv för jag tyckte den var fin! Fast kanske en bild på mig istället haha ;)
Nu är kvalitén på blogg.se helt kass och ser snöig ut men ville visa den ändå :P

Well well nu ska jag hoppa i säng, upp tidigt imorgon och ta tag i det sista julstöket!


Kommentarer
Postat av: /M!

tack för bilden, blev kanonis:)

2008-12-20 @ 18:52:22
URL: http://maliiin92.blogg.se/
Postat av: Sanne

såg ni spökena på hobykulle?:o

2008-12-21 @ 15:44:22
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0