Ibland blir inte saker som man tänkt sig

Jahopp, ingen karlskrona tur för mig och mamsen igår inte. Mairo ringde och jag fick hoppa in för de behövde folk, blev lite nere först och undrade hur jag skulle få ihop det med julklapparna men efter en stund blev jag bara glad, det är faktsikt kul att jobba och föresten så blir det mer cash sen ;)

Efter att jag jobbat hämtade mamma mig och vi körde till stan för att fixa lite klappar, tog även en fika på Andra våningen. Sen åkte vi till Maxi för att fixa allt julgodis och annat smått och gott. Jag bara öste ner choklad och godis i vagnen och när vi kom till kassan satt Ulla där, hon frågade om jag skulle ha barnkalas haha.. :P

Vid sju tiden stack jag till Malle med Tammy, Sanne, Linn, Anna och Hanna. Jätte trevligt hade vi det, har saknat alla som fan nu när jag varit sjuk så länge! Framåt kvällen stack endel av oss till dropkick för att äta langos, super gott verkligen. Fast det var inte lika gott när jag vaknade 5 imorse av att det var rallyrace i magen! Var på håret att spy hur många gånger som helst, så jag spenderade ca 2 timmar på toaletten, inte jätte kul precis :(
Fick veta idag att jag tydligen inte var den enda av oss som blivit dålig så det måste ju varit langosen! Usch, dit går jag aldrig mer!

Idag blir det bara vila, fick ringa jobbet och säga att jag var magsjuk, stackarna hoppas de klarar sig ändå! :/

Nu ska jag fylla julkorgen med godis : )

/ SP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0