Shout from the rooftops

Go'kväll
Helgen var niiice! Riktigt härlig inflyttningsfest hos Linus med en massa goa vänner och några nya ansikten. Det här med hemmafester börjar sjunka in nu.. Hoppas fan att någon satsar lite på Ronnebys 18-22åringar snart och inte skickar dem att hoppa runt till lokala band i en bowlinghall? Jag håller i alla fall tummarna!
Det blev lite gammalt hederligt nattkäk i spökstaden vid halv 4 snåret och sen traskade Filip och jag hemåt lilla Påtorp. Vi hann med lite bus på hemvägen, förlåt Ronneby Kommun men vi kunde inte låta bli, hoppas ingen skadar sig nu pga missvisande vägbeskrivning ;) tss tss..

Igår var jag inte världens piggaste tjej när vi vaknade, somnade runt halv6-6 tiden och sov ca 5 timmar. Så dagen som som upplagd för att jag skulle somna typ tusen gånger, särskilt om man kollar på TV och gosar ner sig mot Filips axel..
På eftermiddagen åkte vi ner till stadshuset och jag visade Filip hur det går till när man röstar. Jag är nämligen världsbäst på det, särskilt på att komma ihåg vilket parti man röstade på i riksdagsvalet :O Alltså jag fattar inte vad som hände, min hjärna bestämde sig nog helt enkelt för att inte minnas det!?! Det är skandal för tusan..
Vi följde faktiskt nästan hela valvakan på kvällen! Det var mer intressant än jag hade förväntat mig, SD kan ju ha en stor del i det hela iofs. Fy fan, jag skäms över en del av svenska folket! :(

Idag har jag jobbat! Riktigt ruskigt väder men trots det, mycket folk! Och de allra flesta köper vinterjackor! Jag kan inte riktigt inse att det snart är dags för snö igen.. den var ju nyss här :O Tur vi fick en bra sommar iaf :)


Jag älskar den här låten! Vill sjunga,sjunga,sjunga den! Men inte nu.. för familjen ligger och sover, typiskt. Men imorgon, när alla är på jobbet och i skolan, I'ts oooon! ;D Hoppas min röst håller bara, för jag har fått ont i halsen idag och igår hade jag feber! Jag vill INTE bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0