Shopiiing ^^

Jag är toktrött just nu! Shoppingdagar tar verkligen på krafterna! Stiga upp tidigt, springa runt på stan, rota efter snygga plagg, prova kläder, bära kassar... Ja det är nästan som en sport! ;)

Kvart i 10 ringde Frida och sa att de inte kunde hämta mig, för vår lilla klantfia Anna hade lyckats ramla och slagit i knät så hon knappt kunde gå! Så de fick åka och hämta henne istället, och jag fick slänga mig på cykeln! Tror jag fick in ett nytt rekord, var nere på stationen efter ca 4-5 min cykling och då hade jag motvind!
Lite över 10 bar det iväg i Sannes lilla röda fara och väl uppe i växjö kastade vi oss in på H&M, men först en vända på apoteket för att köpa starka värktabletter till HaltaLotta..
Shoppingen var ganska lyckad, hittade lite smått och gott, men inte så mycket jag förväntat mig. Men jag fick tag i en snygg höstjacka, en skinnjacka med "fårull" i, underbart skön och så rätt just nu ;) Sen var jag lite våghalsig och köpte mig ett par kängor, MC modell. Var lite velig för jag tyckte de var lite väl häftiga för mig stil, men va fasen tänkte jag, ibland måste man faktiskt våga lite! Tror de kommer bli duktigt snygga om jag lyckas matcha dem rätt! :)

När vi var klara stack vi till ICA och handlade lite fika och drog hem till Fannys nya boning. En lite mysig 1a, typisk studentlägenhet. Där satt vi och skrattade och snackade en massa gamla och nya minnen, är så härligt att bara umgås lite med tjejerna. Det är så skönt att ha folk runt sig som man verkligen kan vara sig själv till hundra procent med. Så tack för en härlig dag :)

Nu tänker jag nog krypa ner, för ögonlocken vill inte riktigt samarbeta med mig känner jag haha.

Resultatet av dagens shopping ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0