Fearless

Jaha, då var det klart och ingen mer återvändo! Den 25 oktober kl 06.00 lyfter jag från Kastrup och flyger mot USA, och Dallas! Helt galet känns det, ska lilla jag, alldeles själv dra iväg på detta? :O :D
Jag lovar att jag ska komma hem igen, vissa har blivit lite rädda att jag ska stanna kvar. Men jag har så mycket jag älskar här hemma så den 2 december är det bara att komma och hälsa mig välkommen hem igen ^^ Om jag då inte störtar i Atlanten och dör vill säga xD Usch, är lite skraj för flygningen.. Men Linn och Frida har lyckats lugna ner mig en del :) Tack för det!

Vad har hänt sen sist då? I fredags träffades några utav tjejerna för en sista lunch innan Norge. Dock var det bara Sanne av Norgeflickorna som kom, men jag fick mig iaf ett riktigt hejdå. Blev lite tårögd när jag släppte av henne i lilla Silpinge! Jag hoppas att de får det toppen :)

Sen stack jag hem till Filip, åt lite hemlagad pizza, kollade på Idol, gosade med Filips kise och slappade.
I lördags hade vi en riktigt rolig bilfärd från Eringsboda till Ronneby, körde varsin bil in (eller bil och bil, jag hade skruttibangbang haha), så Filip busade och körde om, gömde sig och kom fram bakom mig på vägen igen och jag var som ett fån och fattade ingenting först haha! Hade lite svårt att hålla ögonen på vägen kan jag säga, det var mycket roligare att kolla på en dansade och sjungandes tok i bilen bakom.
Efter en snabbvisit hemma drog vi till Karlskrona och mötte upp Rickard och Annie för en fika, mycket trevligt :) Sen hade Filip och jag 45 min att ha död på innan bion så vi gick en sväng längs hamnen. Dock såg man inte ens havet, sån sjuk dimma var det! :P Bion var bra, Salt gick vi på och det känns som en början på nya Bourne filmerna så jag ser fram emot nästa!
I söndags slappade vi mest och såg på TV på dagen, innan vi stack ner till stan och möte Rickard för att käka på Kina. Det var längesen man åt där, har bara blivit Thai sen det kom hit. Så det var kul med lite annat, fast det är ju ungefär samma med Kina ;)
Vi vinkade av Rickard och åkte hem till Filip igen. Hann knappt komma upp innan jag satt och drack kaffe igen haha, det bådar inte gott detta! Vi bestämde oss sen för att plocka fram Band Hero, vi sög ganska rejält i början, mest jag haha. Men sen kom vi in i det och släppte loss haha ;) Filip var en riktigt trumgud haha, inlevelsen var det inget fel på :D När kramp i fingrar, händer och fötter kom fick vi ge upp men det var riktigt roligt!

Igår steg vi upp tidigt för att åka in till Karlskrona igen. Filip skulle ge blod och mamma Gill hade också ett ärende. Det var jätte söta sköterskor på mottagningen, så snälla och omtänksamma. Dock blev jag lite skraj när de började leta efter bra blodkärl i mina armar! Jag höll Filips hand när de tog en halvliter blod från honom, inte för att han var rädd, det var nog mer jag som var stirrig haha. Min lilla livräddare :) Jag blev lite sugen själv faktiskt, när jag förstod hur viktigt det var och hur många liv det kunde rädda. Vi får se :)
Efter detta hjältedåd åkte vi in till stan och kollade i affärer. Filip tröttnade på mig och Gill efter ett tag och blev rastlös, haha stackarn, kan inte vara lätt att shoppa med två tjejer. Men han blev lite gladare när han fick leka med min Iphone ;) Till sist blev det lite god pajbuffé på skafferiet innan hemfärd.

Fruktansvärt lång inlägg igen ajajaj! Att jag aldrig lär mig. Jaja.. nu är det sov dags :)

Kommentarer
Postat av: theresese

åh, har du börjat blogga igen?! Det gillar vi, speciellt när du ska iväg! Kul :D Vi får ses någon dag snart, är du ledig något? :)

2010-09-29 @ 22:37:37
URL: http://theresese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0