Tusen gånger om

God tisdags kväll!
Jag har varit en arbetande kvinna i 2 veckor nu, men ganska många jobbtider faktiskt. Och det är ju alltid välkommet :) Nu har jag imorgon och på lördag kvar sen blir det inget mer för nästa vecka kommer jag ha fullt upp med packning och annat tillhörande! Bara 12 dagar kvar idag, galet som sagt, galet!

I fredags hade jag lite hemma myskväll med mamsen, vilket hon uppskattade. Vi kollade på Idol och tände lite höstmys-ljus och sånt trevligt.
I lördags morse såg mig i spegeln och insåg att jag inte stod ut med mitt bleka ansikte längre.. Så jag tog en risk och stack ner och solade en kvart. Jag veet att jag inte borde, men vad gör man.. Vill få upp en grundbränna innan USA. Kan inte komma dit blek som ett spöke, som om jag inte redan vore svensk nog ;) Hmm man kanske skulle bli blond igen, bara för USA resan?... Nääää.. Får se vad det blir nästa vecka när jag ska dit. Kanske fyller i lite av de få ljusa slingor jag har kvar, vill ju inte bli helt brunett, gillar skiftningarna. Shit vad jag sidetrackar nu, tillbaka till helgen:
Som vanligt på helgerna så träffar jag boyfriend, denna lördag tog vi oss hem till Linus och festade till det lite med honom och två vänner till honom. Sen när de andra drog ut, kollade vi lite roliga klipp and took a trip down memorie-lane, galet vad tiden går :)
Söndag: Sille och jag vaknade, som vanligt i tron att klockan var runt 10-11 men icke, halv 1 var klockan och där gick den förmiddagen! Vi käkade lite sen frulle sen kollade vi en massa How I met your mother, glee, you tube och även lite Big Bang theory. Sen promenixade vi och hämtade bilen hemma hos Linus, sen var flåtsöndagen igång. Åkte ner och beställde Thaimat, hyrde film, köpte chips och dipp och Ben and Jerry's! Tur vi gick en sväng innan iaf ;)

Imorgon står som sagt jobb på schemat igen, eftermiddag, så jag hinner med en lunch med Johannak innan och på kvällen blir det lite träning med Matilda, antingen Zumba eller Indoor walking. Är sugen på att testa Zumban, men det beror på när jag slutar jobbet imorgon om jag ska hinna. Vi får la se hur det blir.

Måste bara lägga upp min favoritlåt i hela världen just nu! Känner jag mig själv rätt lär jag spela sönder den innan den kommer på RixFM och då kommer jag antagligen vilja kräkas på den. Meeen just nu älskar jag den. Har till och med KÖPT den på Itunes :O Trodde dock att det var ringsignal.. men ändå, nu har jag gynnat Daniel Adams-Ray! Visste väl att det inte var Oscar Linnros som var den snygge i Snook! Hur kunde jag glömma?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0