Sjukt dryg helg!

I fredags fick jag feber och det har hållit i sig HELA helgen! Grymt drygt. Jag skulle ha träffat Sanne, Fanny och Anna igår men det blev ingenting av med det.. Jag hatar verkligen att ha feber, man blir som en levande död, ser ut som ett spöke och lunkar runt som en zombie haha. Orkar inte lyfta ett finger. Så min helg har bestått av sovande, slappande, film, serier, dator osv... Inte kul! Nu känner jag mig dock lite bättre och har varit feberfri nästan hela dagen (y) Idag har jag haft en Skype date med Frida också! Pratade i en timme om en massa grejer, kändes skönt att höra hennes röst lite :) Men vips så fick de strömavbrott och det bröts, men vi får snacka snart igen!
Tur att Filip lämnade serier till mig innan i veckan, annars hade jag nog dött av tristess denna helgen :O Har plöjt genom nästan hela säsong 4 av Prison Break, bara 3 avsnitt kvar som jag ska ge mig på efter Johan Falk ikväll! :)

Jag hoppas på att nästa vecka blir en bra en i alla fall :)

Glee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0