New life and new goals

Igår åkte jag upp till EringswinterBodaland, Filip och jag kollade på 2 gamla disneyklassiker Atlantis och Tarzan, helt underbara filmer! Idag gick vi en runda i det kalla men underbart soliga vädret. Det var duktigt halt och jag höll på att dra ett par gånger, men jag lyckades hålla mig på fötter hela promenaden, vilket förvånar mig ganska mkt :P Vi var lite våghalsiga och gick på isen över sjön också. Ja, det är som "Välkommen till Eringsboda" skylten säger, en by med upplevelser haha =D

Har träffat mina älskade lussetjejer ikväll också, vi har bytt allas bilder, ätit en massa skräp och spelat "Med andra ord" ett riktigt roligt spel! Det var härligt att träffa alla igen, när man har träffats så intensivt i flera veckor blir man som en liten familj. De var bara våra lussemammor som saknades!

Ikväll gav verkligheten mig en mindre käftsmäll, på flera punkter. Det hela lades fram på ett dåligt sätt och jag tog åt mig på ett sätt som inte bara förvånade mig, men ja.. nu kan jag ju skriva till hyperventilering i CV:t haha. Väntade på att det skulle komma en brun papperspåse flygande som jag kunde andas i, som i alla filmer. Men nej sånt händer inte i det verkliga livet, det livet som jag tror jag ignorerat ett tag nu, jag har levt i min egna lilla bubbla.
MEN nu är det slut med det här, imorgon börjar mitt nya liv, fast det känns mest som två.. Japp så får det bli, lätt som en plätt (y) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0