Helt slut!

Steg upp förvånadsvärt tidigt idag också, kl 9 för att vara exakt och det var knappt jobbigt alls! Så en applåd till mina små framsteg haha.. Följde med Pappa och gjorde en massa ärenden i stan. Fick j***vulskt ont i magen när vi var i mataffären är så sjukt trött på detta nu! Hem, tog tablett och en powernap sen blev det bättre och jag stack till solariet med pappa, vill inte bli blek igen! Ni skulle sett mig när jag kom ut därifrån, tog en där det var nån extragrej för ansiktet så var röd som en kräfta :O Trodde att jag brännt mig rejält men efter ett tag så skiftade jag tillbaka till min normala MEN något brunare hudton så det var ju skönt ;)

Vid 3 tiden kom min kära moster och älskade kusin med tåget. Sen dess har jag bara lekt en massa med honom och nu är jag helt slut! Vi har hunnit med alla lekar som finns känns det som: kurragömma, smygkull, mörkerkurragömma, "kasta popcorn på Sanna-leken "snurraSanna VÄLDIGT snabbt i stolen-leken" och många måånga fler! Fick köra några trick för att få honom att sitta vid TVn en stund så jag kunde pusta ut! TACK Stockholm Arlanda för att det fanns en resenär som betalade med ett stulet kreditkort så att Ludwig kunde bli fast framför TVrutan en timme iaf! Men visst har jag haft det roligt med, älskar min lilla busunge :)

Imorgon runt kl 9 är det meningen att min älskade och saknade Mamma ska landa på Kallingeflygplats! Ska bli så skönt att ha henne hemma igen! I början tyckte jag bara det var skönt att slippa hennes tjat lite men nu vill jag inget hellre än att hon ska lägga sig i allt som hon brukar haha :P

Nu ska jag decka i min säng! Over and out

Tankarna skrämmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0