121109 Torsdag

Jag hade lovat mig själv att gå till gymet imorse. Och hur gick det med det? Ja, om jag säger såhär.. Somnar man efter 3 och stänger av alarmet i sömnen på morgonen så kan ni nog lista ut svaret. Har inte tränat någon gång denna veckan, fortsätter det såhär lär jag ju rulla fram snart haha!

Vid tre tiden stack jag ner till stan och träffade min gamla klasskompis från Snäcktiden David! Det var jätte länge sen jag träffade honom, har knappt setts en ända gång på hela gymnasietiden men idag var det dags. Så vi gick till Andra våningen och åt varsin Kladdis och snackade en massa gamla minnen, vad som hänt med våra vänner från gamla klassen 9G och vad som hände i våra liv nu :P David tyckte jag skulle söka till Idol i Malmö nästa år, så skulle han hänga med som moraliskt stöd haha! Efter ett tag kom även Marcus och då blev det mer "guystuff" snack, WOW kom upp och tack vare Filips undervisning så förstod jag faktiskt vissa saker som sas hahaha.. Sen skulle David jobba och Marcus till sin flickvän så det var slut på fikan. Men som tur var så skulle alla åt samma håll så jag slapp gå hela vägen hem själv i mörkret (y)

Har lagt till 2 nya kategorier här i bloggen: "Minnen" där jag tänker lägga upp liknande inägg som det från igår. Med bilder och ögonblick jag minns. "Musik & Youtube" behöver nog inte förklara den kategorin..

Imorgon och på lördag kommer jag nooog inte vara så aktiv här. Jag ska träffa Therese på dagen sen ska jag åka upp till mitt hjärta i Eiingsbuuda! På lördag åker vi hem hit igen sen blir det utgång på kvällen :) Så min, konstigt nog, stigande statistik på besökare kan ju ha lite överséende ;)

Ha en awsome helg allihopa. För det ska jag ha! :D TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0