Köffe

Tjenixen
Full fräs utan gräs just nu haha, fast inte så mycket i skolan dock, eller jo projektarbetet men det tar jag lite pö om pö ;) Händer mycket andra grejer och jag känner att jag har varit väldigt social den senaste veckan, umgåtts med folk jag tycker om, har verkligen saknat att bara hitta på saker med vännerna! Sen har jag tränat en massa, ooh vad jag tränar, nu är jag igång igen! Snyggast på beachen 2009, it's on! ;)

Dagen har jag spenderat i skolan 2 lektioner sen kom fröken Bergman och hämtade mig. Först var vi lite hundvakt till Frasse, så sjukt söt! Sen drog vi hem till Frida, käkade spaghetti och kollade på Johan Glans, " Gå och bajsa så släpper det nog" ;) Efter det drog vi ner till gymmet och pumpade i 1.5h, duktigt av oss!

På fredag hoppas jag på bio, har ju trots allt TVÅ biobiljetter som går ut i februari så ja..... ;) Sen hoppas jag även på fest på lördag, är sjukt sugen! Får se hur det blir :)

Nej, nu ska jag öva sångläxan, Agnes - What a feeling
Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0