Dan före dan, före dopparedan!

Helt galet att det är julafton om 2 dagar :O Konstigt hur ens tidsperspektiv kan ändras när saker inte längre är som de ska, ingen skola, olika jobb rutiner osvosv.. Jaja, men imorgon kommer Moster Jonna med familj i alla fall, ska bli härligt att träffa dem och få busa med min lille älskling ^^

Idag har jag slagit in en massa julklappar, städat mitt rum lite och fått ett snabbbesök av min Eringsbodabo. Sen har Lisen också varit här och vi har bytt julklappar och pratat lite :) 
Efter det var det dags att för sista gången sätta lussekransen på huvudet.. Kändes så sorligt, det är verkligen med delade känslor jag lämnar den här vinterns Luciatid. Skönt att slippa sjunga "Sankta Lucia" men allt annat känns bara jobbigt att sluta med, jag har haft så fruktansvärt roligt. Kommer vara såå avundsjuk på nästa års Luciakandidater! Men de lär inte få släppa någon skiva, inga kan bli lika bra som oss Mohahahaha!
Iaf, så sjöng vi på torget i snöstorm och gick ett varv runt stan följt av skolorkestern och små tomtenissar. Efter det kom Ronnebys City utvecklare något, fram till oss och frågade om vi ville ha mat på Andra Våningen. Oh inte tackar vi nej till mat inte ;D Kommer verkligen sakna att vara såhär bortskämd! Kebab tallrik fick vi, det var riktigt gott. Extra gott när vi fick gå föra den extremt långa kön hoho ;) Neeeh jag vill inte att det här ska sluta :( Bläääh! Allt roligt ska ALLTID ta slut, det är så himla tröttsamt..

Efteråt sprang jag några rundor på stan och fixade de sista julklapparna! Så nu behöver jag inte stressa över det längre (y) Så när jag kom hem var det bara att slå in ännu fler klappar! Men nu är jag nog klar, tror jag..

Imorgon blir det till att stiga upp tidigt! Ska vara hos Tony och få massage kl 10, vilket verkligen behövs, min nacke, rygg och axlar mår inte så bra :(  Efter det får jag springa lite på stan, för jag börjar inte jobba förens kl 12, sen kommer jag vara på Shop VM till kl 18 om det inte dör ut med folk, vilket jag inte hoppas på för jag vill ha mina timmar!

Nu är det hopp i säng :)

Kommentarer
Postat av: Sanne

nono:( är du så upptagen människa?;O det är den 28e januari vi pratar om nu?;)

2009-12-23 @ 11:38:21
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0