Söndag 5 September

I söndags - dagen efter, vaknade jag och Filip till liv vid halv 1-1 tiden! Då hade vår stackars nattgäst Rickard legat vaken sen klockan 11. Så han blev måttligt glad när det började röra sig på övervåningen! Det blev lite god frulle och slappande innan Rickard tog sin lilla pärla och körde hem.

Filip och jag jobbade vidare på slappfronten och kollade på en massa Shaytards avsnitt. Har ni inte upptäckt denna underbara familj så MÅSTE ni kolla in det, sök: "Shaytards" på YouTube :)
Vid 5 tiden åkte vi in till Karlskrona för att se Toy Story 3, vi fick singla slant hemma om vilken det skulle bli och Toy Story vann över I rymden finns inga känslor. Och jag måste erkänna den var faktiskt riktigt bra! Det var min första 3D rulle och det gjorde ju det hela ännu lite bättre :)

Efter filmen var det först tänkt att vi skulle käka på Subway, men så tyckte Filip att, varför inte käka något riktigt gott istället. Och jag var inte sen att säga nej, så vi drog till Stars and Stripes istället och vilket ställe sen! Typisk Amerikansk Sportsbar men TVapparater överallt, sittbås, riktiga burgers med barbequesås, pickles, coleslaw, pommes och lökringar! Det var underbart gott och till efterrätt blev det hemlagade nachochips med dipp! Kan säga att vi var ganska mätta efteråt haha.   Så söndagen blev lite mer ut över det vanliga, men inte mig emot :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0