Det snurrar i min skalle..

Hejsvej!
Nu är det slut på vilohelg och dags för att dra på partypjucksen igen! Ikväll trippar dem till Linus för inflyttningsfest :) Har väldig beslutsångest över klädvalet, som vanligt.. Får se vad det blir för något festligt!

Igår var det Thai-Fredag och jag mötte upp tjejerna. Invigde min fårulls-skinnjacka, mycket bra val då det blev ruskigt kallt på eftermiddagen! Vi satt och smäckte i oss en massa godsaker och pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt :) Efteråt blev det en runda på stan. Köpte ett par blå (och nu menar jag verkligen jätte blå) jeans! Var bara tvungen att ha dem!! Sen hittade jag ett snyggt Cheap Monday linne på LK, så det fick också följa med mig hem ^^ Får se om jag kanske kan fixa en snygg outfit med dessa två till ikväll..

Nehe nu ska jag slänga på mig lite kläder och köra ner till Maxi för mitt hårspray är slut och så får det ju inte vara, eller hur!


Sjukt skum video.. Men jag gillar låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0