Dallas day 7

En hel vecka i USA har gått och jag är nu inne på min andra av fem, galet! :D

Okey det har egentligen inte hänt så mycket den här måndagen. Melli och jag tränade flex (samma som bodypump typ) vid halv 10 sen var vi i varuhuset Target och handlade lite, när vi kom till kassan fick Melissa en otrolig komplimang, killen i kassan som kan ha varit 17-18 sa: "Okey vad är eran relation, du ser verkligen för ung ut för att vara mamma till henne" Haha Melissa tackade och tog emot, jag vet dock inte riktigt om jag ska ta det som en komplimang eller inte ;)

Vi hämtade Lill Henke från skolan sen släppte Melissa av mig lite tidigare på jobbet. Så jag lekte lite med Dupont innan det var dags att åka ut till hästarna igen. Var där ute i två timmar sen kom Peter och hämtade mig och Martin. När jag kom hem stod det mat på bordet, kyckling tacos, yummie :9 Efter det åkte vi till ett ställe som heter "Nana's" det är ett glass ställe eller det är mer frozen yhoghurt. Man får mixa och blanda sin glass helt själv och sen lägga på egen topping, det fanns hundra olika, en massa färska frukter, krossade kakbitar, chokladlinser, godis... osvosvosv.
Nu ikväll har vi bara kollat på TV och slappat :) Skönt med en hemma kväll, det har varit full fart de senaste kvällarna, inte för att jag inte gillar det!! Men ibland är det skönt att bara vila, och jag börjar känna av en enorm träningsvärk i ben och rumpa så jag lär inte kunna röra mig imorgon ;)

Nu ska jag krypa till kojs! Hoppas alla sussar sött hemma i Sverige :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0