Onsdag 300909

Idag är det sista september och imorgon är det officielt höst! :( Blääh.. Kallt var det idag också när jag trampade till stan för att göra en helrenovering dvs få massage. Ooh det gjorde ont som f*n idag! Men det är en sån befriande känsla efter, helrenoverad som sagt haha.
Strosade runt lite i stan efter det, köpte dock inget, jag stod emot! Sen i gallerian stötte jag lite oväntat ihop med en snygging och det tog mig en sekund eller 2 innan jag kopplade att det var pojkvännen min haha ;)
Cyklade hem igen och var lite duktig, städade, sorterade tvätt i tvättstugan (även de kläder som inte var mina) så pappa var nöjd med mig när han kom hem! Sen stack vi iväg och övningskörde, jag fick MVG hahaha ;D

Imorgon blir det fika med brydarna, sen möte med min nya jobbcoah, haha ja jisses vad har jag gett mig in på? Är helt lost, men vi får väl se hur det går, han verkade positiv och trevlig i alla fall (y)

Nu ska jag fixa lite kvällsmat till Idol och jag hejjar på Erik!

Dagens spotifybästa:
The story - Brandi Carlile
4ever - The Veronicas
Insomnia - Craig David
Now I'm that bitch - Livvi Franc ft. Pitbull

Kommentarer
Postat av: Lisis

JAG HEJADE PÅ PIOTR! :)

2009-09-30 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0