Noddin' my head like yea

Igår var det tisdagsmys hos Anna tt, (alltså OLW reklamen har hjärntvättat hela svenksa folket haha!) vi såg på Idol såklart, sen film "Crash". Vi åt en massa också, jag som hade börjat mitt nya hälsosamma liv och allt. Efter 10 min hade vi nästan länsat allt och då var det 50 min tills Idol skulle börja! Det är illa alltså.. Men gott vare ;)

Imorse skulle jag gjort min comeback på gymmet! Men så blev Lisa stackarn förkyld, och jag somnade om igen som vilken törnrosa som helst och när jag vaknade igen var motivationen helt borta.. Och jag som skrev det på facebook och allt piiinsamt haha neeh. Men fattar inte vrf det ska vara så svårt för mig att ta mig dit haha. Får hoppas att Lisa blir frisk snabbt :D

Cyklade ner till stan i halv storm, så lite träning fick jag, och mötte upp tjejerna för fika. Satt på J&H i tre timmar och hade det trevligt!
Jag har övningskört idag också (hör o häpna) det var flera månader sen sist, så det var nästan som att börja om på noll.. igen! Men oh så bra det gick, pappa blev riktigt förvånad och det var han inte ensam om, tror till och med jag överträffade mig själv lite där (y) Nu är jag på G och jag ska fan i mig ha körkort innan årsskiftet, så är det bara!

Nu sitter jag här och funderar på om jag faktiskt ska dra ner till gymmet imorgon i alla fall.. Man kan ju alltid ställa klockan så får jag se hur det känns imorgon bitti? För såhär kan det inte fortsätta, börjar jag inte träna på allvar snart kommer jag väl rulla fram till Jul hahaha!

Har fått en ny "Miley" favorit låt! Texten är väl lite B men låten är hur skön som helst. Party in the U.S.A heter den.

/ S


Lycka till i Göteborg Sannebabe!

Kommentarer
Postat av: THERESEStfsjokåp

haha, söt du är :D Jag är hemma i två veckor, så vi måste ses! :D

2009-09-25 @ 15:23:02
URL: http://theresese.blogg.se/
Postat av: Sanne

tack vad söt du är gumman:)<3 har haft det superbra!

2009-09-28 @ 12:22:58
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0