A bump in the road

I fredags var jag och Lisen i Karlskrona och shoppade, det blev lite dyrare än jag bestämt mig för men jag köpte bara sånt jag egentligen behövde (a) Jag drog med henne till Subway, vilket var uppskattat ;) Sen lärde hon mig äta Mcflurry med smarties och kolasås haha! På kvällen blev det födelsedagsfest hos Anna med brydarna, det var kulkul, földe dock inte med ut sen.

Igår var jag med Mamma och Kicki på Bomässan i Karlskrona, den var väl inte vad jag förväntade mig men jag fick fika efter så det var värt det haha :P På kvällen kom min pojk hit. Kollade färdigt på Highschool musical 3 och lite annat. Tog tydligen allt täcke inatt också så den stackarn fick ligga och frysa.. förlåt :*
Vaknade duktigt sen idag, kvart över 12, så har varit helt seg hela dagen. Det blev Idolmaraton denna söndagen också och den första julreklamen för i år dök upp också! Blääh jag vill leva kvar i sommaren liite till :(

Åkte upp till Frida för att säga hejdå idag. Usch det kändes lite jobbigt faktiskt! Men jag önskar henne all lycka! Hon kommer säkert få det hur bra som helst det är bara jobbigt för alla som måste stanna kvar här. Så jag måste fixa Skype nu så jag kan prata med min babe!

Imorgon ska jag till Karlskorna igen för 4de gången på en vecka tror jag. Denna gången blir det med Jojje och kanske Annie om vi får tag i henne :P Men det blir nog bara en fika för min del, det är inte lätt alltså, är inte van vid att behöva hålla i mina pengar såhär hårt! Menmen det ska väl jag fixa eller?...

Nej nu får jag hitta på något, fast känns mest som att jag vill sova, men klockan är bara 8 så det känns lite väl tidigt!

Don't bring flowers after I'm dead - Erik Hassle





CHA CHA!


Kommentarer
Postat av: Sanne

SÖTNOS!!:)

2009-09-29 @ 23:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0