Luciakandidat

Var på uttagningen för Ronnebys Lucia igår, det gick tydligen bra för ca 21.40 ringde LuciaMamma Therese till mig igår och sa att jag kommit med. Trodde jag inte kommit med för de sa att: "Ringer vi inte innan halv 10, har ni inte kommit med" Och dumma Filip var taskig och lurades hela tiden! "Sanna, det ringer!!", "Va! Gör det??", "Neeh.." Han han väl lura mig en två tre gånger haha den dummern!
Så ja, nu är jag Luciakandidat och klockan sex ska alla fotas för tidningen :) Jag tror att vi kommer få det riktigt kul, 3 utav tjejerna känner jag riktigt väl så det kommer nog bli skoj! Dock skiter jag nog i om jag blir Lucia eller inte, ser bara detta som en kul grej! Har jag lite att syssla med nu i höst haha ;D

Idag steg jag upp med tuppen! Liite över 8 bara, har typ inte varit uppe så tidigt på flera måndader haha! Okey, det var kanske inte frivilligt, Filip skulle upp och jobba så tänkte att jag lika gärna kunde stiga upp jag med :P

Vid 11 var jag på mitt första grupp jobbcoachmöte! Jag kom försent.. ovanligt haha, jag är sån sjuk tidsoptimist det är hemskt! Men de blev inte arga på mig som tur väl var (y)

Neeh nu måste jag göra mig iordning, man kan ju inte se ut hur som helst när man ska vara med i tidningen hahahha (skämt o sido) Hej svej :D

But you're so hypnotizing
You've got me laughing while I sing
You've got me smiling in my sleep
And I can see this unraveling
Your love is where I'm falling
Catch me


Kommentarer
Postat av: Kasper

Det gick tyvärr inte lika bra på min uttagning till Pepparkaksgubbe. De sa att jag behövde jobba på min solbränna och komma igen nästa år :(

2009-10-09 @ 09:32:18
URL: http://www.kajan.nu
Postat av: Nikolina

spännande!

2009-10-09 @ 12:31:21
URL: http://nikolinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0