Loves it!

Heej :D
My life is great! Så känns det i alla fall för tillfället, inte ofta jag känner så men de senaste dagarna har verkligen varit kalas! Igår ringde telefonen och det var klädesbutiken ShopVM i stan, de hade fått tag på mitt nummer från en kontakt och de sökte en extrajobbare! Jag blev rent ut sagt skitglad! Vad är oddsen att något sånt händer liksom? Så jag cyklade ner där och "visade upp mig" och de verkade så positiva och glada så jag fick hoppa in och provjobba redan idag. Eller jobba och jobba, jag fick en introduktion av företaget, butiken, upplägget och lite kassa. Det verkar jätte kul och jag kan knappt vänta tills nästa onsdag då jag ska få jobba på riktigt där första gången :D Woho!

Mamma har gett sig i väg på sin inköpsresa med jobbet till Asien också, hon åkte igår och kommer hem den 29 igen! Hoppas hon får det bra, jag vet att hon kommer rocka där i bankok, hong kong och alla andra städer/länder hon skulle till! Jag är inte alls avis nej.. Jag har skrivit lista på märken jag tycker om så hoppas lite själviskt på presenter när hon kommer hem igen haha ;P Så nu är det lite mansdominerat här i huset, men det ska jag väl stå ut med i några veckor.. Får hoppas att mitt solsken Filip a.k.a Mr Elbow kommer hit ofta, eller så får jag väl fly till skogarna helt enkelt haha :P

Melissa Horn har kommit med sin nya skiva och den är bra! Har inte fått någon riktig favorit låt än men "Lät du henne komma närmre" och "Jag vet vem jag är när jag är hos dig" är riktigt bra. Även om man blir lite halv deppig av vissa av hennes texter så är de ändå klockrena.

Tänkte avsluta med lite höstbilder på hur det kan se ut när det blir högvatten i viken där vi har båten haha!




Pappa <3


Kommentarer
Postat av: Nikolina

tokhäftig overall! <3

2009-10-21 @ 14:33:44
URL: http://nikolinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0