En liten förändring

Hallå där!
Det var några dagar sen jag skrev nu, har jag fått lite bloggtorka igen kanske? Eller så har jag förhoppningsvis ett liv att leva istället för att skriva en massa trams här? Vi hoppas på det andra alternativet..

Sitter här och är lite nervös nu! Eller nej, jag har lovat mig själv att inte använda det ordet i sånna här sammanhang längre, jag har till och med hört att det är vetneskapligt bevisat att ordet "nervös" bara gör en ännu mer stirrig. Så från och med nu ska jag säga "pirrig" istället, mycket trevligare :) Andledningen till att jag är pirrig är min mammas och mormors fel! De har skickat in mig till Ronnebys Lucia 2009 och imorgon är det uttagning till det. Mormor sa att antingen så gör jag detta för henne eller så tänker hon inte sponsra mitt körkort! Haha så det var bara att acceptera :P Fast visst tror jag att skulle bli roligt om jag blev antagen! Vi får väl se hur det går haha..

Idag har jag klippt av mig mitt långa hår! Alltså inte allt, men det är en stor skillnad mot innan. Alla kanske inte skulle tycka det, men när jag drar handen genom håret så "tar det slut" jätte snabbt haha. Dock trivs jag ganska bra i min nya frisyr, måste bara vänja mig vid den :) Hade funderingar på att bli brunett igen men så blev det inte, tur det för det skulle ha blivit en himla massa krabb om jag ångrat mig sen och ville bli blond igen :P Dagens Ilands problem?

Här är i alla fall en "before and after" Att sola med Lisen imorgon är nog inte någon dum idé det haha ;)







Kommentarer
Postat av: lisis

Det blev ju skitsnyggT! VILKEN DONNA! :D

2009-10-06 @ 22:34:33
URL: http://lisajosefin.blogg.se/
Postat av: jeffan

super snyggt!:)

2009-10-07 @ 13:41:00
Postat av: Nikolina

Toksnyggt Sanna! pusspuss

2009-10-09 @ 12:33:23
URL: http://nikolinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0