Vart är solen?

Just det! Vart är solen när man är ledig och har all tid i världen att pressa? Inte här i alla fall :( Så vad gör man då? Jo, då går man ner till staun och ökar risken för hudcancer i solariet (jag vet att den vanliga solen har samma effekt). Läste ni att jag gick ner, jajjemen jag motionerade till stan med mp3 pluggar i öronen, riktigt skönt var det. Har inte rört på häcken på ett tag, inte mer än från och till skolan på cykel. Gymmet har jag inte varit på på flera veckor på grund av tidsbrist. Men nu ska jag sätta igång igen! Kan minnas att jag skrev i vintras: Beach kropp 09 here I come! Eller något i den stilen, men inte fan syns det till några magrutor här inte hahhaha. Next summer ;)

Igår var jag och Lisen i Karlskrona, det var så mycket folk så man orkade inte prova några kläder (i alla fall inte på Ginatricot!) men jag hittade en fin tröja från Redlabel på Carlings. Lisa lurade på mig att köpa den haha dummer, men jo visst tycker jag om den, så jag har dig att tacka min fiis haha ;D Sen följde jag med Lisa och hennes Mami till Maxi och ja, folk måste trott att lisa och jag var påverkade eller något, helt tokiga! Men ja sånna är vi ihop och det får man älska eller hata helt enkelt <3 ;) Tack för en mysdag!

Jag köpte Twilight filmen igår och den andra boken "När jag hör din röst". Och efter att ha sett filmen så måste jag bara säga att Edward Cullen måste vara världens mest perfekta man, ett ideal! Han har fan allt! Så killar, ni borde ta lärdom av honom ;)

Jag ser solen! Gotta go :D Pusspuss Hajjjjj


Kommentarer
Postat av: Lisa :)

jaa vi brukar bete oss som om vi vore påverkade av nåt så inte så konstigt! :P hade du kul inatt/imorse?

2009-06-01 @ 10:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0