No more schoolwork!

Inget mer skolarbete för fean!! Kan någon fatta den känslan? Kanske alla andra treor känner det nu men shit det är helt obeskrivligt :D :O :S :P ;D Jag vill aldrig att de kommande 2? veckorna ska ta slut! De kan nog gå om och om igen tills jag döör!

Igår hade jag avslutning med tjejerna, det sista jag gör i denna föreningen. Det blev en lyckad avslutning och jag hoppas att våra underbara tjejer hade det lika kul som vi hade! Kommer sakna dem som bara den! <3

Ett stort grattis till Annski som fyller 19 barre idag, det firades med fika och en himla massa snack med mina flickor :)

Nej det var en lagom update tycker jag! Imorgon blir det till att fira den nya friheten hos fröken Bergman med en massa härliga männsikor, sen Karlskrona :)
Visst fan jag höll på att glömma konserten igen!! Ska sjunga imorgon, sista gången med musikskolan hoppas det går bra! Mina flickor kommer och stöttar mig i alla fall och det känns bra! Alltså jag kommer verkligen störtlipa sista sånglektionen med Sofia, jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det nu :( Jag vill verkligen inte sluta! :'(

Nej nu ska jag lägga mig tidigt och läsa "När jag hör din röst" i flera timmar, för jag är (typ) ledig imorgon, ska bara få betyg i projektarbetet! *Gulp!!!*

TjaTja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0