My thoughts you can't decode

Godkväll!
Imorse vaknade jag och mådde pyton, hostade som en fåne och yrade antagligen en del av febern. Så det blev ingen skola för mig, ringde och sjukanmälde mig (alltid lika kul när man låter som ett rivjärn på morgonen) och somnade snällt om, vaknade halv ett och kände mig mycket bättre. Sömn det är bra grejer! Sen satt jag bara och segade vid tv/dator tills fyra då jag skulle iväg på massage. Låter skönt kanske? But nooo! Trodde jag skulle börja lipa ett tag men jag bet mig i läppen och sjöng en sång hahaha! Det var i allafall sjukt skönt efteråt och nu är jag helrenoverad igen :)

Jag fick precis en smygtitt av fröken Kronberg, säger inte vad det är men SP06INT fattar nog haha. Vi kommer flyga säger jag bara ;) Hoppas Tammy och Sanne är redo för detta ;D

Idag har jag även fixat alla mina inbjudningar som jag ska skicka, så de ska jag lägga på lådan när jag cyklar till skolan imorgon. Shit med jag ska ju redovisa psykologin imorgon! Ååh varför lär jag mig aldrig nu får jag ju förbereda mig för det också :O :(

Gotta go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0