Lyckligare studenttagare!

Halloj! :D
Jag förstår nu att de kommande två veckorna kanske kommer vara de bästa i mitt liv. Jag är så j*vla glad just nu rent ut sagt! Det är studentfirande hela tiden och jag känner mig heelt bekymmerslös och det är så underbart att jag inte ens kan beskriva det! Men jag har också lite ångest för hur det kommer kännas när allt är slut. Visst säger man till alla vänner att vi kommer hålla kontakten och blablabla, men hur många kommer man verkligen hålla det löftet med? Alla har ju sina egna planer och drömmar, även jag! Jaja, nu ska jag inte vara sån. Istället ska jag leva på mitt lyckorus dessa två veckor som är kvar och det är toppen (y)

Min allra sista konsert med musikskolan gick bra och jag måste säga att jag blev ganska rörd av det Malin sa till mig tack för det gumman <3 Jag hade mina flickor där också och de gav mig extra mod, fast jag blev liiiite nervös på sista tonen och bestämde mig för att lägga av då hahaha menmen, det är ju en kul grej ;D

Student Jippot igår var skit kul det också, pirINTerna i mitt hjärta haha. Inte visste jag att vi faktsikt kunde ha så kul ihop. Det såg ju lite hopplöst ut i 1an i alla fall, då var det som läger med taggtråd mellan olika klass"gäng" hahaha, tur att det förändrats i alla fall!

Nej nu ska jag öva på min SISTA sångläxa med musikskolan :'(:'( Taylor Swift - Teardrops on my guitar Ååh jag började gråta nu :( Jag vill INTE sluta!!!! Detta är ju det bästa jag vet :'( Åååh...





Bara lev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0