Ingen motivation

Tjotjena!
Jag har naturkunskapsprov imorgon och jag har inte öppnat böckerna hoho, eller jo det har jag, jag har läst igenom allt en gång men jag har så lite motivation till att plugga just nu så jag kommer ingen vart alls. Jag har bättre skar för mig lixom, som att till exempel läsa "om jag kunde drömma" (A)(Y) Jag är misslyckad hahaha! Men om man inte klarar ett prov.. då borde man väl ändå få G i kursen eller, jag har ju trots allt fått bra på allt annat jag har lämnat in! Jadå.. saker och ting löser sig sig självt.... NAAAT! Menmen ;)

Jag och Sanne har kommit på våran framtid! Om vi inte får varsit jobb med hög avlöning så ska vi bli deckar författare. "Åh plötsligt så kom det en mas och ställde sig i kön!" Hahaha det kommer bli en sån succé, Anna-Karin kommer säkert skratta åt vår utvärdering av operation "Träng dig i kön på Maxi ICA stormarknad" ;P

Det var föräldrarmöte i matsalen innan och de sa ungefär exakt samma saker som de sa när de informerade oss förra veckan.. eller var det nu i veckan? Jag hörde knappt något av vad rektorn sa i alla fall för de som satt vid bordet bredvid kunde aldrig hålla käften, sjukt frustrerande haha.Och en typisk svensk medborgare som jag är så var jag konflikträdd och bad inte dem hålla käften haha jaja..

Nehe, om man skulle gå och göra allt annat utom att plugga? Det skulle ju faktsikt vara kryss frågor på provet så något rätt borde man väl kunna pricka in eller? ;P

"Du är mitt liv nu" Åh jag vill också känna så! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0