Get back

HajjHajj!
Gick inte till skolan idag, har haft någon konstig hosta inatt så har knappt sovit något alls. Var uppe en vända imorse och tog allergimedicin sen blev det lite bättre och jag kunde sova några (läs: många) timmar, vaknade av att pappa kom hem med någon datanisse som skulle fixa något vid kl 13.40 :O Haha ajajaj.. Men det behövdes väl kanske? Mådde i alla fall bätre sen fast hostan håller i sig alltså!

Vid tre tiden kom mamma och hämtade mig för vi skulle åka för att sy in och hämta mig balklänning! Tog 2 timmar att fixa klänningen för dragkedjan började krångla och ha sig med shit vad duktig hon som sydde den var, hon gav sig verkligen inte förän klänning var perfekt! Och visst blev den heelt perfekt ååh längtar till balen det kommer bli huur bra som helst!! :D Men jag får inte gå upp ett ända kilo nu haha, då kommer jag inte komma i klänningen sen ;P Men det ska man väl kunna hålla eller? Oops köpte en Ben&Jerrys igår :S Äsch så noga behöver man väl inte vara ;)

Jag har köpt en bok också "Om jag kunde drömma" den som Twilight är baserad på. Har inte sett filmen men alla säger ju att detta är värsta grejen, som nya Harry Potter haha. Började läsa den lite i går kväll och jag måste erkänna att jag var fast efter bara 20 sidor :P

Nej nu blev jag sugen på glass! Tjao

Until you're mine I have find a way to fill this hole inside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0