Born for this

TJILLEVIPPEN! Oj, härmade jag någon nu, kan minnas att någon skrev detta för typ en vecka sedan lr? Får väl skriva Hej istället, lr oj det kanske någon skrev för en månad sen.. äh big deal  ;) hahahaha puss ;D

Anyway! Kort skoldag idag, redovisade mitt psykologiarbete och det gick bra så nu är ännu en kurs avslutad :D Sen stack Sanne och jag ner till Maxi för att fixa vår uppgift i "Människan", vi gick först och bara strosade och hade det mysigt haha sedan laddade vi upp för själva operationen haha och det gick bra ;P Sen körde Sanne tillbaka mig till skolan där Farmor kom och hämtade mig. Åkte med henne till Karlskrona för att fixa en ring som jag ska få i studentpresent. Det var riktigt roligt att umgås med henne lite, har typ aldrig gjort något bara vi två, inte sen jag var liten i alla fall :) Gick och kollade i lite affären för eventuella födelsedagspresenter och sånt osvosv.

På fredag är det mösspåtagning i skolan!! Kulkul :D Då ska jag premier använda min så det så! Jag har väntat ;) Alltså det är verkligen nära nu, det är så att man känner det i hela kroppen!



And now you can't turn back
Because this road is all you'll ever have

And it's obvious that you're dying, dying
Just living proof that the camera's lying
And open wide, 'cause this is your night
So smile.

Yeah, yeah you're asking for it
With every breath that you breathe in
Just breathe it in
Yeah, yeah well you're just a mess
You do all this, big talk, yeah..
So now let's see you walk it
I said let's see you walk it

And it's obvious that you're dying, dying
Just living proof that the camera's lying
And oh oh open wide, yeah oh oh open wide
Cause you'll go out in style
Yeah you'll go out in style

Paramore - Fences :)

Kommentarer
Postat av: tam

var mer töntig om det går?:)

2009-05-25 @ 01:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0