Why you wanna bring me down

Första jobbardagen avklarad och tiden gick jätte snabbt, slet som ett djur ute på lagret för att få in alla varor till butiken. Man måste seriöst möblera om allting bara för att ta sig därifrån eller in, lagret är som en djungel alltså! Tur att jag inte är rädd att få skit under naglarna för jag var jätte skitig när jag tillslut var klar.
Butiksägaren kom med en massa gott fika som man fick slänga i sig lite snabbt, inga långa pauser här inte, då blir det inget gjort ;)

När jag kom hem stod det en stor säng i hallen, farbror Johan har flyttat och gav en säng till Joakim sen hade vi fått något tegelbord eller nej vi fick låna det tills han hade plats för det! Förstår inte ens varför han ska flytta! Aja, han har sina ideér den mannen haha..

Inget reseplanerande idag, Jeffsan var sjuk, rackans.. Menmen inget att göra något åt =(

Neh nu måste jag ta tag i mitt pluggande liv! Suck..

Laater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0