There is nothing else I can say

Hejhejhej!

En mycket bra dag än så länge, superväder och hyfsat varmt, slapp skoldag och glatt humör :) Idag har varit en såndär dag då det kännts som att studenten bara är någon vecka bort, kan det bero på vädret? Vi har snackat en massa om allt som har med studentveckan att göra idag, haft galna ideér om lådbilsracet haha om vi får det att funka lär det bli asbra ;P Sen är det studentfest på G som jag kanske kommer missa för jag ska till Göteborg till påsken, hoppas inte det är samma datum! Sen har vi planerat vad vi ska åka i för fordon på studenten, 25 samhälle internationell tjejer på ett lastbilsflak, kan det bli bättre? ;D Åååh jag längtar!!!

Slösade dyra pengar på Magnums nya glass idag, skulle jag inte gjort för den var inte det minsta värd de pengarna! Första och sista gången jag åt den! Det ända som var ett plus var den lilla lyxiga lådan glassen förvarades i haha, alltid något..

Denna veckan har jag varit duktigt klumpig, mer än vanligt alltså. Har både lyckats vricka foten så jag haltar titt som tätt, igår skar jag mig i fingret när jag skulle skära tomat ganska djupt också ajaj.. Sen har jag lyckats slå i min armbåge i kanten på mitt skrivbord 2 ggr. Klumpiga veckan kanske och bara halva har gått.

Nu måste jag plugga projektarbete, försöka bli klar med min andra frågeställning om Kung Oidipus och Odipus komplexet, det ni ;D

Laater!

Kommentarer
Postat av: Sanne

hihi, du kan vara min;) du får inte åka till gbg den 9:onde sanna!

2009-03-18 @ 20:06:01
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0