My Love Was Punished Long Ago

Tja!
Har varit hemma från skolan idag, mådde inte allt för bra imorse och trodde att det var maginfluensa på gång, meen jag klarade mig :) Så nu mår jag prima igen, tack och lov!

Igår kom jag faktiskt långt på mitt pr.arbete har nu metod,slutsats och avslutande reflektioner kvar så jag kommer nog fixa det här! Även om det inte blir det mvg arbete som det kunde ha blivit så blir jag nöjd bara över att få in ett helt arbete haha.. :P

Ska traska till sånglektionen sen, den vill jag absolut inte missa! Och sen vill jag sola, fast jag har inga pengar :( Lr vänta, kom lönen in igår? :D:D

Alltså jag mååste ut i helgen, var aslänge sen känns det som. Det är ju trots allt "hela Ronneby svänger" höhö, gogo-dancers på Natti? Hmm är lite tveksam till detta, vrf lixom? haha men det kan ju bli en upplevelse ;P

Neh, måste fixa lite lunch nu, snabbmakaroner á la Sanna ;)

Måste bara avsluta med att kärleka en låt : Slipknot - Snuff Jag som inte brukar gilla slipknot, men jag får fan rysningar av denna underbara låt herrejisses :)

Laater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0