Mars - 2009s jobbigaste månad?

Idag är det den 9 mars dvs 22 dagar kvar tills projektarbetet ska vara inlämnat och hur går det då? Åt pipsvängen går det! Men inget att hänga läpp för, jag vet att jag bara har mig själv att skylla.. Imorgon ska jag i alla fall skriva så det ryker!
Fattar inte varför det ska vara så svårt för mig att ta tag och ta mig genom sånt här på ett smidigt sätt? Ligger inte i min natur kanske? Who knows ;S

Idag var vi på teater i karlskrona, kommer inte ihåg vad den hette nu.. något med ängel tror jag, den handlade om knarkmissbrukande föräldrar tror jag, det var lite luddigt haha. Den var ganska bra i alla fall, men shit man drogs verkligen med i eländet, kände mig helt deppig. Kom och tänka på att jag ska uppskatta att jag har en familj som älskar och gör allt för mig, ibland påminns man om sånt man tar för givet..

Efter skolan mötte jag upp Malin för att träna småtjejerna. De stackarna säger jag bara! Att ha två tränare som båda fått energikick, lr ja Malin sprang iaf runt som en dåre hahaha. Tror det var bullarna vi åt innan som gjorde det? Vi började i alla fall disskutera en massa pinsamheter man kan råka ut för vilket slutade i att båda fick skrattkramp!

Påtal om kramp så har jag sjuuk träningsvärk, YEEES! :D

Neh, dags att hoppa i säng

Laaater :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0